donderdag 19 augustus 2010

100 - Terugblik en winnaar


Ik ben deze blog begonnen als onverbloemde therapie voor mezelf. Aan het einde van elke dag wilde ik gaan slapen met blije gedachten over wat ik beleefd, gezien, gevoeld, ontdekt had. Ik had geen idee waar ik aan begon, want al snel bleek het niet haalbaar (voor mij) om elke dag iets te schrijven. En .. werd het bloggen en andere blogs lezen bijna een verslaving. Zoveel bijzonders, creatiefs, ontroerends kwam er plots op mijn pad. Het ging en gaat me nog steeds af en toe duizelen.
Ik wil iedereen bedanken die de afgelopen tijd mee begon te lezen en lieve berichten achterliet, en iedereen die me blij maakte met haar schrijfsels en maaksels.

Een paar hoogtepunten uit de afgelopen maanden (in willekeurige volgorde):
- mijn allereerste volger, mevrouw Polkadotjes
- de omaatjes (zo hip en bijtijds dat ze prima met computer en internet overweg kunnen) die elke keer blij worden van de verhalen over M

- meer beginnen naaien en daar een tweede blog over schrijven. Een hoofd vol knutselideeen. En zelfs beginnen tekenen (daar heb ik eigenlijk geen talent voor, maar ik beleef er wel plezier aan)
- de blog van Daan ontdekken, en deze week dan ook nog een mooie stempel van haar in de bus vinden
- verschijnen op een lijstje van Eloleo 
- Roos die met haar vlotte commentaar en snelle reacties een VIP-volger werd
- me laten adopteren door een handwerkmoeder
- de geef het door-actie die nog steeds loopt en nu aanbeland is bij onder meer puur Arnika en Linda. En bij Omstebeurt heeft Martine een plan, dus hou haar ook maar in de gaten

En nog zoveel meer..

Ik hou u niet langer in spanning. Ergens (ik weet niet meer waar) werd een geweldigde actie opgezet met een slak en bier voor het loten. Ik deed het ditmaal simpelweg met een opsomming op een post-it wegens tijdsgebrek. Collega K. mocht twee nummers tussen 1 en 19 noemen, et voila.

De twee meisjes-cadeaus gaan naar Sara en Naadjes en Draadjes. Stuur je een mailtje met je adres?

En ik blog vrolijk door. Blij dat jullie meelezen!

10 opmerkingen:

  1. ik volg je nog maar pas, maar geniet van je berichtjes. 100, poe hee, ik ga mijnes ook maar es tellen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je blogt!! Ik blijf lekker met je meelezen. Wel een beetje jammer dat je je give away net in mijn vakantie organiseerde... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Hiskia: Dank je.
    @ Fienke: Dat zijn er toch ook al VEEL.
    @ Annemiek: heel flauw van mij. De volgende keer dat ik iets weggeef, zal ik eerst checken of je in het land bent :-)
    @ Janina: Merci

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, om je fijne blogervaringen hier zo op een rijtje te zien. En dat duizelen, dat herken ik.

    Plannetje is in uitvoeringsfase. Ik laat het je weten als het zichtbaar is!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd!!
    en bloos!

    en hoera voor blogland

    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joepie! Ik heb een zakje gewonnen! Heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jewasmevoor! Haha.
    PIF-blog online. Zegt het voort!
    En als het te druk wordt, schakel ik je in hoor!
    :*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beetje laat, maar nog even een commentje van je VIP-volger (ik mag niet achterblijven toch?).
    Bloggen is duizelingwekkend leuk! En mijn eerste duizels kwamen van jouw GHD: zelf net begonnen en opeens zo'n tastbare verrassing in de bus. Je vogeltjes waken over mijn laptop ;-D

    BeantwoordenVerwijderen