zondag 28 februari 2010

35 - Lachen

Er bestaan mensen met een talent om anderen aan het lachen te maken. Ik weet niet of het zelf altijd de vrolijkste types zijn, maar ze zijn voor de buitenwereld wel erg grappig. Zo ook J. Gisteren kwam ik de woonkamer binnen na een korte toiletpauze en bleek M's haar plots in een hanenkam overeind te staan.


Ik moest er erg om lachen.
Het is niet de eerste keer dat J het kind gebruikt voor zijn absurde humor. Onderstaand een baby-hitler, een baby-hooligan en een baby-cowboy die van worteltjes houdt. J maakte ook zelf de foto's. Dat kan hij goed. Hopelijk daarover meer in een volgende blog, want ik sta op de wachtlijst om een foto van hem te kopen.


En dan was er nog baby-kungfu. Een van de vele door hem verzonnen spelletjes waar M gek op is. Bij baby-kungfu neem je een kind van een half jaar onder de oksels vast. Veel baby's maken dan een plankje van hun lijf. Vervolgens zwier je de voeten van de babyplank richting ouders onder het slaken van kungfu-kreten. Dolle pret voor baby en omstaanders..

1 opmerking:

  1. Die malle J toch! Give him a big hug! Zeer vereerd dat M vandaag mijn naam zo helder uitsprak...

    BeantwoordenVerwijderen