woensdag 3 maart 2010

36 - Afgewerkt

'Ik heb de hele nacht gewerkt, twee paar schoenen heb ik afgewerkt'
M poseert met de sjaal voor haar meter en gebruikt 'm natuurlijk om er 'kiek' mee te spelen.









Mijn ware aard komt naar boven. Afgelopen regenzondag heb ik de keukenkast opgeruimd en was ik erg tevreden met mezelf, het resultaat en de flink spelende dochter die het mogelijk maakte. Rechts kleven groene post-its om de voorraad bij te houden. Een duidelijk bewijs van mijn hoge 'taliban van het huishouden'-gehalte.




Een Japanse ceintuur in een vrolijk Vermiljoen-stofje. Vriendin I speelt model voor voor- en acherkant. Volgens vriend J uit blog 35 gebruikte ik de poseersessie als een excuus 'om eindelijk eens aan haar billen te kunnen komen'. Dus dank, I, voor het uitlenen en bevoelen van je billen.
















En een passende quote uit Flow: 'My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished two bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already' (Dave Berry)

1 opmerking: