dinsdag 26 oktober 2010

146 - Mijn eerste keer

Ik vraag me af hoeveel mensen dit berichtje zullen openen in de hoop een veel smeuiger verhaal aan te treffen dan het onderstaande. Geen sex hier vandaag, dames en heren. Geen pittige details.


Ik heb voor het eerst .. meegedaan aan een 'swap'. Geinspireerd door haar had ik me ingeschreven op Swap Bot en werd ik lid van de Dutch Swappers. En toen was het moment aangebroken om echt iets te verzinnen, maken en verzenden. Toch een beetje zenuwachtig was ik.

Ik heb voor het eerst .. een Zsazsa gemaakt. En opluchting alom, het viel in de smaak bij Liefgeval. Het hertje (een nieuwe stempel in de TweeMeisjes-collectie) maakte ik speciaal voor dit kaartje, want Liefgeval blijkt gek op herten.
Het is trouwens nog vol spanning afwachten wat er bij mij in de brievenbus zal vallen. En van wie ..

Als laatste in de categorie eerste keer: mijn allereerste sokaapje. De handleiding vond ik hier, de sokken in de Hema en ik vind 'm zo grappig dat er vast nog zullen volgen. Het kleine meisje heeft dit exemplaar al gekidnapt.


9 opmerkingen:

  1. Wat passen de knoopsgaten mooi bij de ZsaZsa bloembladeren! 't Zit 'm in de details ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die bloem supermooi gemaakt, lijkt me vreselijk moeilijk!
    en dat aapje..een hoog hebben-hebben gehalte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sokaap :-) en de bloem is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom op swap-bot, wie weet tref ik je daar een keer!!! Ik volg je blog met veel plezier (vooral het fotohokje idee vondt ik erg super laatst)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke aap, die wil ik ook wel eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Binnenkort wil ik ook een sokaap maken!
    Ze zijn zo schattig he!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, wat leuk allemaal! Daar moet je toch wel blij van worden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je maakt echt super leuke dingen en ik ben een grote fan van je stempels echt prachtig allemaal ik ga je zeker volgen want ik vind je blog echt super leuk

    vele groetjes Dietlinde van bij lovelylinde

    BeantwoordenVerwijderen