dinsdag 27 juli 2010

91 - Vissen

Hehe.. De geef het door-actie is afgerond. Mijn laatste slachtoffer was Daan. Omdat ik altijd zo blij word van de vrolijke kopjes van haar kinderen wilde ik graag iets maken voor hen.


Als jij ook wil vissen, kijk dan hier.

P.S. De 'geef het door-actie' is afgerond voor mij, maar vandaag zag ik dat het spoor razendsnel verder is gelopen. Roos reageerde op mijn ghd, Docka op die van haar en nu staat er nog een laatste plekje open bij omstebeurt een nieuw avontuur. Deze laatste heeft uitgezocht waar onze draad begon en dat bleek bij Zuurstof te zijn. Wordt vervolgd.

5 opmerkingen:

  1. keischattige visjes,
    bedankt voor je reactie op mijn zuurstof blog!
    en wat de amigurumi's betreft - zeker niet opgeven, als het niet lukt uitleg vragen op onze ravelry groep Amis des Gurumi!
    vanessa van zuurstof

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die visjes zijn super, wat een leuk idee!
    Ik heb je een award gegeven, kijk maar op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Daar zullen de kindjes van Daan vast heeeeeeel blij mee zijn.......


    XO Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeel blij! Er wordt wat afgevist. Dit weekend maak ik mijn pifcadeautjes af en hoop de vissen woensdag op mijn blog te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Sese: BEdankt!
    @ Heidi: Dank je. En voila, ja, blijkbaar zijn ze er blij mee.
    @ Daan: Ik ben benieuwd naar de Rotjes in actie met vis en draad.

    BeantwoordenVerwijderen