maandag 1 februari 2010

24 - Twee maal zelfgemaakt

Ik vond in 101 woonideeen (dat ik elke maand in de bus krijg en waar ik elke maand blij mee ben) een zelfmaakidee. Met papier. En dat is een keer wat anders dan stof en vilt. Het heeft me best een aantal uur gekost en vriend J vond het hoogst vermakelijk, maar ik ben trots op het resultaat. Zie hier een mand voor oud papier gemaakt van .. oud papier.


Voor wie het ook wil proberen: je vouwt lange stroken van kranten of tijdschriften, ongeveer 3 cm breed. Je vlecht ze in elkaar en schiet er af en toe een nietje door. Je kan de stroken verlengen door er een nieuwe in te schuiven. Een meditatieve bezigheid. Zoals je ziet heb ik de binnenkant stiekem verstevigd met ducttape.

Net als gisteren nog een tweede bron van blijdschap er gratis bovenop. Ook in de categorie zelfgemaakt en met dank aan de papa voor de foto:








Geen opmerkingen:

Een reactie posten