zondag 17 januari 2010

21 - Eigen stoef

'Eigen stoef stinkt, zoals het in Vlaanderen zo plastisch klinkt. Maar af en toe mag je toch wel even de loftrompet steken, niet? Mijn trompet betreft vandaag kleine M. Ik kan natuurlijk hele lofredes schrijven over dit meisje, maar die bespaar ik jullie nog even. Ik wil het hier vandaag alleen hebben over haar eetlust. M is een makkelijke eter en dat is dan weer heel makkelijk voor mij. Tante G klonk erg verbaasd aan de telefoon toen ze vernam dat er vanavond spruitjes op het menu stonden. Het was de eerste keer voor kleine pruts, dus ik kon nog niet bevestigen dat het goed zou gaan. Speciaal voor tante G, heet van de naald: ja hoor, ze eet spruitjes, in pure vorm en vermengd in een stamppot.

Ikzelf beleefde een vrolijk moment toen de dj-functie in mijn I tunes het volgende liedje voorbij liet komen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten