donderdag 19 september 2013

Kikker leest bis



Niets zo gezellig als je uren in een boek verliezen, vinden Kikker en Kikker. Dat wisten de deelnemers van Kikker leest vorig jaar ook al. (Kijk hierhierhier, hier en op nog veel meer plekken dankzij een combinatie van google en trefwoorden kikker leest)
Dus doen we 't nog eens over.
Doe mee met Kikker leest en deel jouw allerwarmste boekentips via de ouderwetse post met een boekenvriend ergens ten lage landen.
Hoe werkt het?

Mail naar kikkerleest@gmail.com. Stuur ons je naam, mailadres en het postadres waarop je je Kikker Leest post wil ontvangen. Heb je een blogje of ander leuks dat je nog wil delen, dan horen we het graag! Je kan het logo van Kikker leest van onze blogs plukken of stuur een mailtje, dan mailen we het door.
Mailen kan nog tot 14/10 - jawel, bijna een hele maand lang, dus nodig meteen ook je buurvrouw en bedpartner uit.
Wij bouwen dan zo snel mogelijk bruggen tussen alle Kikkerlezers, en je krijgt midden oktober van ons een berichtje met daarin wie jij je Kikker leest tips mag sturen. Dat zullen een drietal lezers zijn.
Je stuurt hen per ouwe gouwe post jouw leestips door, ten laatste op 1/11. En zo kan iedereen de herfst in, onder saarzie of deken, met een berg boeken.


4 opmerkingen:

  1. Ja!!! Ik hoopte het al, toen ik weer kikkerberichtjes zag verschijnen op jullie blogs. Ik wil dus absoluut weer meedoen. Het mailtje vertrekt zo meteen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie ! Ik had al zo een vermoeden dat het die kant op ging : een Kikker Leest Bis. Mijn gevoel was weer eens juist. Ik doe terug graag mee. Ben heel blij met dit fantastische initiatief !

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was fijn de vorige keer. Ik doe graag weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen