maandag 19 december 2011

287 - Fotokabien

Wij trokken onze bakkers-outfit aan en gingen aan de slag met boter, eieren en suiker. Kerstkoekjes uit de Elzas. Emmers vol..



Bij de Fotokabien maken we elke maand een foto - online of in een echt hokje. Doe je mee deze maand? Laat de link naar je eigen fotokabien achter in de zachte handen van Mr. Linky.
Every month we take a picture in a photobooth, a real one or the digital version. The idea behind it is to keep track of the most ordinary events or changes in life - as the months turn into years. 
Do you want to join us? Send an e-mail to liesbet[dot]vannyvel[at]gmail[dot]com.

11 opmerkingen:

  1. In de voetsporen van de mama, mooi zo!
    Ik laat je gauw iets weten voor de kerstvakantie, nog een paar hangende (beloofde) dingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, jong geleerd is oud gedaan! hartelijke groet en smakelijk! Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik schrok even, dacht dat ik te laat was, maar het is morgen de 20ste :)

    Leuke fotokabien en wie is Mr Linky?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Samen bakken is altijd leuk om te doen. En het recept van de koekjes, staat dat ook in dat kookboek? (of is het een familie recept?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke manier om je eigen fotokabien ook onder de aandacht van anderen te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker!! Ook gefeliciteerd met (meer dan) een jaar lang 'Fotokabienen'!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn photocabien werkt niet. Dus een 'gewone" foto bij mij :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. VoilĂ , de mijne staat er ook bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee, in 2012 doe ik mee!

    BeantwoordenVerwijderen