dinsdag 29 november 2011

285 - Raising roses

Ik leerde haar kennen in vredige tijden. Het leek alsof we het zwaar hadden, maar we waren best gelukkig. Nog voor onze ontluikende kennismaking de kans kreeg om uit te bloeien tot een vriendschap sloeg het noodlot toe.
Vredige tijden voorbij, niets nog hetzelfde in haar leven en aan mijn kant ongeloof, schok en moeite om te voelen hoe het moet zijn. Ik kan niet weten hoe het is om elke ochtend wakker te worden en tegen de bergen op te kijken die haar omringen. Mijn respect en bewondering zijn er alleen maar groter door.
Er is te weinig wat we kunnen doen, maar een kop koffie en een dosis medicijnen zijn erg welkom. Koop een paar kerstballen en cadeautjes minder en maak het verschil in een gezin waar elk warm gebaar een wereld van verschil uitmaakt. Klik hier of op de button hiernaast.

4 opmerkingen:

  1. Ik volg Roos haar verhaal ook en leef elke dag mee. Het is een prachtig initiatief en ik ben blij daadwerkelijk iets te kunnen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bewonder haar kracht en voel mij zo machteloos. Op deze manier heb je het gevoel dat je wat voor het gezin kunt betekenen. Prachtige, ontroerende actie waarbij ook de kracht van sociale media wordt aangetoond.

    BeantwoordenVerwijderen