vrijdag 19 augustus 2011

270 - Deze week zag ik .. etiketten

Wij maakten *confituur. En wat hoort er op een pot huisgemaakte confituur? Juist, ja. Huisgemaakte etiketten.


De simpelste ideeen zijn soms de beste. Ik trok met een paar lappen favoriete stof naar de copyshop, vroeg om kleurenkopieen op etikettenpapier .. et voila!


We made jam. And of course home made jam goes best with home made labels. I took some of my favorite fabrics to a copyshop and asked for colourcopy's on labelpaper. Et voila!

Deze Week Zag Ik is een initiatief van Daan en Roos (geïnspireerd op Jills Today I saw). Ikzelf streef ernaar om elke week een zelfmaakidee te publiceren. 

*jam

18 opmerkingen:

  1. Jammie! Daar zou ik mijn vinger wel eens willen insteken.
    Hier een kleurenprinter, dat stofjesidee is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad Briljant! Wat simpel en orgineel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit idee gaat in mijn inspiratieboekje! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om van je favoriete lapjes etiketten te laten maken.

    je jam ziet er ook smakelijk uit.
    Ik mis alleen nog een lapje in dezelfde kleur als het etiket over de deksel.;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk etiket-idee! En ook de jam ziet er zeer lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar allez nu, da's gewoon een super idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What an amazing idea! Prettig Weekend, ✩NightEssie✩

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, en leuk idee! Het is alleen wel perziken, niet perzikken. (Om ff muggenzifterig te doen)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een idee! Erg leuk om stof op die manier te verwerken naar etiketten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Misschien een simpel maar vooral een geniaal idee!

    BeantwoordenVerwijderen