dinsdag 21 juni 2011

245 - Koortsaapje knipt en kleeft


We zijn al twee dagen thuis omdat het kleine meisje ziek is. Het gros van de tijd hangt ze als een zielig koortsaapje tegen me aan, maar soms gaat het even beter.
Ik zit aan tafel in een Flow te bladeren en knip er hier en daar wat uit. Ik heb een alles-boek waarin ik schrijf, kleef, teken, ideeen noteer en bijhoud waar ik blij van word. Dat wil M ook natuurlijk.
Een half uur lang zitten we harmonieus naast elkaar te knippen, kleven en kleuren.


There's harmony in small daily moments. Little M is ill, but when she doesn't cling to me like a feverish monkey, we share a new hobby. Making collages of everything we like. Mine in a journal in which I write, scribble down creative ideas, and note the things that make me happy.



10 opmerkingen:

  1. Och zelfs als ze koortsig is, is ze lief. Plakken en knippen zijn ook bij mijn kleine meid een groot succes.
    Mooi jouw plak/ideeën/dingesboek, ik vind het een beetje een dromenboek.
    Beterschap met de kleine M. en geniet toch maar van de extra tijd samen (ook al kost het je je vrije dagen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat zielig. Hopelijk is ze snel weer beter.
    En zo'n boeken, dat had ik vroeger ook. Nu zijn het dozen, maar misschien moet ik maar weer wat selectiever worden. Ik blader wel graag in die van 15 jaar geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zo'n boek. Nodig ook.
    En wat is jouw popje vertederend zo... een dikke x voor het koortsmeisje M (en zit ze nu echt te plakken met een schoudertas om?) en zustermama L!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. arm lieffie maar als je dan ziek moet zijn, dan graag zo ja toch? heerlijk zo lekker knippen & kleven & inspireren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziek zijn al niet brengt...
    Toch maar gauw weer opknappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap voor kleine M (en ook voor mama;))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat lief zeg..... Wij hebben hier momenteel ook twee 'koortsaapjes' (mooie term), hangend op de bank, en zo nu en dan iets knutselend.
    Leuke blog heb je!
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel beterschap voor je kleine meid.
    Leuk dekentje om onder te soezen he! Hebben we hier ook... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach, wat zileig. En ook wel heel lief zo'n klevertje... Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen