vrijdag 17 juni 2011

240 - Deze week zag ik .. een diadeem

Deze week wederom volgens het succesrecept: weinig tijdsinvestering, mooi resultaat.






DIY-info:


Nodig:
. vilt
. naald
. garen
. diadeem


U knipt blaadjes, naait ze aan elkaar tot bloemen, naait deze vast aan een diadeem en huppelt vrolijk de straat op. Dat laatste is erg belangrijk bij grauw regenweer.




Deze Week Zag Ik is een initiatief van Daan en Roos (geïnspireerd op Jills Today I saw). Ikzelf streef ernaar om elke week een zelfmaakidee te publiceren. 


P.S. Zoals u merkt, is de diadeem niet zichtbaar bij overvloedige krullen en lijken de bloemen zomaar op het hoofd te groeien.


My favorite projects take little time, are easy to make and show a nice result in the end.
DIY? Make flowers following this method and sew them on a simple diadem. Ready? Dance in the grey and rainy streets promoting a summer feeling.

15 opmerkingen:

  1. Dat groeit mooi weelderig hoor! Is er ook een mini-versie voor kleine M?

    p.s. Nu ook in 't Engels? Toi?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, maar meer in een wilde bos zoals op de foto.
    Ik heb stijl, heul stijl haar daar staat het helaas niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van zo´n diadeem ga je vanzelf huppelen! Leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dan volgende week DIY krullen in het haar?? Want ik wil dat ook wel ;-)

    ps: voor je vraag over het Pippi patroon, welke maat heeft M?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil de diadeem én de krullen.
    Gezien dat laatste niet haalbaar zal zijn zal ik het bij dat eerste houden... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zo'n gebloemd kapsel. Het is er ook wel het jaargetijde voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed diadeem en goed haar ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mhz....diadeem past niet zo bij mij...(al is deze errug mooi)...maar ik denk dat ik het dan zo maar bij wat huppelen hou ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Sigrid: 98
    @ Handige An: ook een goed voornemen
    @ allen: ik ben zelf ook erg blij met de krullen. Ik zou ze doorgeven als ik kon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi! alsof er een vlucht vlinders is geland ...

    BeantwoordenVerwijderen